10 March 2013

Alpha Lipid SLIM DIET II




APA ITU ALPHA LIPID SD II??

Merupakan Slim Diet II secara semulajadi membantu badan anda dalam proses pembakaran lemak dan bukannya glukosa atau tisu otot. Pembakaran lemak menghasilkan keton dalam badan yang digunakan sebagai tenaga dan boleh diukur (dipanggil ketosis). Slim Diet menggabungkan minuman suplemen protein yang lazat, dengan pelan pengurusan makanan yang mudah untuk mengurangkan pengambilan karbohidrat, senaman yang boleh dicapai serta alat-alat berguna dan pendidikan. Suatu pakej yang lengkap!




Direka dengan bahan-bahan untuk menyokong keseimbangan gula darah, kekenyangan di antara waktu makan yang tetap dan jisim otot yang sihat, SDII membantu untuk mengekalkan berat badan yang sihat, sebahagian daripada program pengurusan berat badan yang termasuk perubahan diet dan senaman
CARA PENGGUNAAN
 

SEBARANG TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI:


SITI HAIDA HAMZAH     :  Pm/ sms 016-4889960
SITI HASLIYANI               :  012-5272767 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Hasliyani

My photo
Produk-produk yang dijual adalah 100% asli. Untuk sebarang pertanyaan & tempahan boleh menghubungi Ikhwan (012-5736767) Yanie (012-5272767) *Pembeli akan menikmati diskaun dengan setiap pembelian yang dibeli. Harga yang dipaparkan adalah selepas diberi diskaun. ** Untuk penghantaran diluar kawasan ipoh, pembeli akan dikenakan bayaran poslaju. Antara Produk Yang Boleh Didapati adalah seperti, Set Lengkap Salindah, Makanan Minda Examo & MatSa, dan lain2 produk keluaran Syarikat Era Edar Marketing. Selain itu saya turut menjual barut bayi dengan harga serendah RM3.50 dengan pelbagai corak yang menarik dan bantal bayi jenis kekabu dengan harga yang murah.