30 April 2013

Masalah anak sembelit

Masalah Anak SEMBELIT!




Gambar hiasan semata-mata... Jangan biarkan anak anda jadi begini!
Adakah anak anda pernah menghadapi masalah SEMBELIT? Atau adakah anak anda SEDANG menghadapi masalah SEMBELIT sekarang? Ke anda sendiri tak pasti anak anda SEMBELIT ke tidak?

Ada TIGA cara MUDAH nak tahu anak anda SEMBELIT:

  1. Untuk anak yang dah MAKAN SOLID, kalau dah 3 hari masih belum membuang air besar... Confirm SEMBELIT.
  2. Kalau bayi yang masih FULLY BREASTFEED masih tidak membuang air besar selama 10 hari... Sah SEMBELIT.
  3. Bayi yang minum SUSU FORMULA... berapa hari yer? Hari-hari kena membuang air besar. Nak tahu sebab apa? Tunggu dalam entry-entry yang bakal mendatang yer :)
Kaedah RAWATAN yang paling MUDAH adalah memberikan anak anda memakan buah-buahan dan syura-sayuran yang kaya dengan SERAT ataupun lebih dikenali sebagai HIGH FIBER. Sambil menambah kandungan SERAT dalam diet anak anda, anak anda juga perlu minum lebih banyak air masak.

Tapi, saya pasti tak semua kanak-kanak suka dengan sayur dan buah-buahan. Ada yang nampak saja sayur, terus hilang lapar. Kalau kena kes macam nih, sure anda pening kepala memikirkan cara terbaik me'maksa-rela' anak anda untuk makan sayur dan buah-buahan.

Jangan RISAU, saya ada solusi TERBAIK dan TERMUDAH untuk menyelesaikan masalah sembelit anak anda! Masalah sembelit anda pun juga boleh diselesaikan, insya-Allah :)



Growell bersedia membantu menghilangkan kegusaran anda!

 Growell berkhasiat dalam membantu tumbesaran dan perkembangan bayi. Membantu penghadaman dan menambahkan selera, menjauhkan kembung perut, sembelit dan ragam tangis.

Growell juga membantu menyenyakkan tidur, membantu membina darah, tulang dan gigi seterusnya menguatkan otot dan sendi. Growell membantu perkembangan akal bayi yang cergas.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Hasliyani

My photo
Produk-produk yang dijual adalah 100% asli. Untuk sebarang pertanyaan & tempahan boleh menghubungi Ikhwan (012-5736767) Yanie (012-5272767) *Pembeli akan menikmati diskaun dengan setiap pembelian yang dibeli. Harga yang dipaparkan adalah selepas diberi diskaun. ** Untuk penghantaran diluar kawasan ipoh, pembeli akan dikenakan bayaran poslaju. Antara Produk Yang Boleh Didapati adalah seperti, Set Lengkap Salindah, Makanan Minda Examo & MatSa, dan lain2 produk keluaran Syarikat Era Edar Marketing. Selain itu saya turut menjual barut bayi dengan harga serendah RM3.50 dengan pelbagai corak yang menarik dan bantal bayi jenis kekabu dengan harga yang murah.