02 June 2013

Ustaz Abdul Qayyum Fahim

Assalamualaikum..

Awal tahun ari 2 makngah qayyum p makkah buat haji..ada belikan untuk qayyum jubah arab..cantik jubahnya..tima kasih makngah..walaupun jubah 2 tngannya labuh tetap cntik..bila qayyum pakai,.tapi xnk laa biar qayyum pakai bersenting bagai..ummi pun potong laa  sikit bagi xlabuh bahagian tgn..


 Siap menerai lg jubah arab nie..sampai xnak pulak tanggal jubah nie..mungkin selesa kot..

 Dah pakai2 blh pulak dok layan crita katun toy story 3.Punya laa ralit tgk cerita kesukaan..



 Tengah aksyik melayan cerita katun kesukaanya..sampai ummi ambik gambar pun dah xkisah hehehe...Qayyum2.
Akhirnya sedar juga ummi dok ambik gambr dia.xpuas hati trus bngun nk marah ummi laa konon2..pasal ummi kacu dia tgh tgk crita..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Hasliyani

My photo
Produk-produk yang dijual adalah 100% asli. Untuk sebarang pertanyaan & tempahan boleh menghubungi Ikhwan (012-5736767) Yanie (012-5272767) *Pembeli akan menikmati diskaun dengan setiap pembelian yang dibeli. Harga yang dipaparkan adalah selepas diberi diskaun. ** Untuk penghantaran diluar kawasan ipoh, pembeli akan dikenakan bayaran poslaju. Antara Produk Yang Boleh Didapati adalah seperti, Set Lengkap Salindah, Makanan Minda Examo & MatSa, dan lain2 produk keluaran Syarikat Era Edar Marketing. Selain itu saya turut menjual barut bayi dengan harga serendah RM3.50 dengan pelbagai corak yang menarik dan bantal bayi jenis kekabu dengan harga yang murah.