02 June 2013

Keretaku Doraemon..


Assalamualaikum..semua dan selama malam..


Dua bulan lepas ummi ada bawa Qayyum pi rumah sedara ummi di rapat setia..sampai2 je..Qayyum seronok tgk mainan kakak bing2.trigin nk main tapi takot2..ada laa kereta mainan abie ambik bg Qayyum main,muka suka  dapat maianan  walaupun takot2 campur segan(maklumlah pi rmh org)..


Dalam tengah main ,blh plak kakak bing2 rampas mainan dari Qayyum,katanya mainan dia punya(tapi betul pun mainan dia punya).biasa laa budak2 kalu xrebut mainan xsah bukan bdak laa orng paggil hehehe...dalam hati ummi berkata xpa nti ummi blikan untuk adik..lgpun dah lama nk bli kereta mainan kt dia..dulu dia masih kecil lg..

Hari mggu abie ajak p bli brg2 dapur di tesco,smpai ja sna bukan ummi cari brg2 dpur tgk2 kereta mainan untuk Qayyum..pilih punya pilih ummi xpuas hati..abie kata nti kita p tgk2 d pekan lama ipoh..ummi pun xsabr2 nk blikan untuk Qayyum sbnarnya.(ank xkisah pun maknya yg lebih2 huhuhu..)

Hari rabu abie blik keja awal,siap2 terus pg pekan lama ipoh, jalan punya jalan akhirnya jumpa kedai  borong mainan kanak-kanak,(xingat laa pulak ummi nama kedainya)..Di kedai 2 mainan murah2 rambang mata ummi tgk mainan..Akhirnya ummi dan abie bkenan dgn kerta doraemon..siap ada music lg..bnyi2 bnatang pun ada bnyi burung,itik,kambing..Qayyum pun suka..

 Akhirnya dapat juga qayyum ada kereta mainan sndiri..bli2 terus kami blik rmh..qayyum dh srnok dpat keta mainan,smpai xsabr2 nk main..dlam kereta dia asyik tekan2 je music..pening ummi buatnya..bunyi kuat sngt..



                                                Qayyum dengan kereta mainan Doraemon..

Pon pon2 ...Ummi ku blikan kereta,kereta kecil  Qayyum warna biru.. blh qayyum bawa ke sekolah..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Hasliyani

My photo
Produk-produk yang dijual adalah 100% asli. Untuk sebarang pertanyaan & tempahan boleh menghubungi Ikhwan (012-5736767) Yanie (012-5272767) *Pembeli akan menikmati diskaun dengan setiap pembelian yang dibeli. Harga yang dipaparkan adalah selepas diberi diskaun. ** Untuk penghantaran diluar kawasan ipoh, pembeli akan dikenakan bayaran poslaju. Antara Produk Yang Boleh Didapati adalah seperti, Set Lengkap Salindah, Makanan Minda Examo & MatSa, dan lain2 produk keluaran Syarikat Era Edar Marketing. Selain itu saya turut menjual barut bayi dengan harga serendah RM3.50 dengan pelbagai corak yang menarik dan bantal bayi jenis kekabu dengan harga yang murah.