02 August 2013

Abdul Qayyum fahim demam...

Assalamualaikum semua...

   Sebelum sambut puasa,ummi dan qayyum balik kedah bercuti..sana musm buah sekarang..almaklum la klu musim buah 2 mcm-mcam laa buah yang ada..paling best buah durian..dgn ada pulak dusun sendiri bukan main laa mkan smpai x ingt dunia buah durian..mkn punya mkn smpai qayyum pun demam..akibat dari ummi yang makan durian yang terlampau..apa laa ayat aku nie berbelit2..hehhe..ah'ah..janji org dapat baca entry aku nie huhuhu..smbung balik cerita..bukan apa qayyum kn masih mnyusu badan,jadi apa yang ummi mkn qayyum pun dapat merasa..

  Boleh katakan 1 rmah demam penangan durian..mkn terlampau bnyk sapai bdan panas,cmpur plak slsama,sampaikan qayyum pun turut demam..akibat dari berjangkit dari bapa sedaranya.. jadi kepada ibu2 yang mnyusu anak jgan lh mkn durian..tidak jadi laa mcm qayyum ank pun demam..mlm2 pg laa darul aman pg ambik ubat dgn toknya..blik mkn smggu x jagk lega dmamnya..hjung mggu abie qayyum blik kmpung nk ambik kami blik ipoh,terpaksa la blik dalam keadaan qayyum demam..dalam hati mmang xsedap,tkot2 jadi apa2 dkat qayyum..degan cuaca panasnya gagah jgak blik nk bg smpai ipoh..pahal tolak awal2 pagi lepas subuh..tpi nk smpai ipoh bknnya dekat..

Dengan meragamnya, xshat mcm2 laa budak2 nie..asyik merengek jer..kejap teriyak mcm2 lh..bdan qyyum mkin lama mkin panas..di sbabkan risau jadi bukan2..ckap dkat abie kna bht klinik ambik ubt..sampai ja rmh teriyk2 xsdap bdan pans..pg2 lpas sahur p kpj hospital..kena laa qayyum msuk wad..bdan pans terlampau..dgn slsmanya..berrmah laa ummi dgn qayyum di wad 4hari 3mlm.

                                                
                                        antara gambar-gambar qayyum semasa d wad:


















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Koleksi Hasliyani

My photo
Produk-produk yang dijual adalah 100% asli. Untuk sebarang pertanyaan & tempahan boleh menghubungi Ikhwan (012-5736767) Yanie (012-5272767) *Pembeli akan menikmati diskaun dengan setiap pembelian yang dibeli. Harga yang dipaparkan adalah selepas diberi diskaun. ** Untuk penghantaran diluar kawasan ipoh, pembeli akan dikenakan bayaran poslaju. Antara Produk Yang Boleh Didapati adalah seperti, Set Lengkap Salindah, Makanan Minda Examo & MatSa, dan lain2 produk keluaran Syarikat Era Edar Marketing. Selain itu saya turut menjual barut bayi dengan harga serendah RM3.50 dengan pelbagai corak yang menarik dan bantal bayi jenis kekabu dengan harga yang murah.